Ajuntament de Monistrol de Montserrat

Dimarts, 19 de Novembre de 2019
Dades meteorològiques     
Màxima -ºC   Mínima -ºC   Informació meteorològica
Cercador Accessibilitat Mapa web Adreces Contacte
Vista general


Oficines Municipals

Horari d'atenció al públic:
De dilluns a divendres de 9h a 15h
Els dijous de 16,30h a 19,30h
Del 15 de juny al 15 de setembre:
de dilluns a divendres de 8h a 14h (Horari d'estiu).

Pl. de la Font Gran, 2
08691 Monistrol de Montserrat

T. 93 835 00 11
F. 93 828 41 63
NOTíCIES  

COMISSIÓ DE FESTES DE MONISTROL DE MONTSERRAT

07/08/2019

Des de la Regidoria de Festes de  Monistrol de Montserrat s’ha cregut convenient crear una comissió de festes per tal que tots els vilatans i vilatanes de Monistrol de Montserrat puguin dir la seva en quan les festes del nostre Municipi.

 

Per aquest motiu ens plau informar-los dels objectius, funcionament i les responsabilitats que comportará formar part d’aquesta comissió.

 

Què és i quina és la seva finalitat?

La comissió de festes de Monistrol de Montserrat és una agrupació de persones actives, participatives i entusiastes per les festes del nostre Municipi. La finalitat d’aquesta comissió és aportar i dur a terme idees novedoses i engrescadores per tal de poder fer més vistoses les nostres festes  i crear nous projectes per la nostra Vila.

 

Quin és el seu funcionament?

Els participants de la comissió de festes de Monistrol de Montserrat es reuniran un mínim de 4 vegades l’any (1 reunió per trismestre) ampliant el número d’aquestes segons necessitats.

Abans de cada reunió s’agrairà als participants que vinguin amb idees i accions treballades per poder-les exposar i estudiar la seva viabilitat.

Per tal que les reunions tinguin un ordre, es demanarà a tots aquells que vulguin proposar quelcom que 5 dies abans de la reunió enviin un correu a la següent adreça: comissiofestesmonistrol@gmail.com.

En cas de no tenir correu electrònic es facilitarà un número de telèfon per tal de poder transmetre les propostes.

 

Funcionament de les reunions:

1-     La Regidora de Festes de l’Ajuntament de Monistrol de Montserrat exposarà totes les propostes enviades.

2-     Les persones que han fet la proposta les presentaran devant la resta de comissió.

3-     S’obrirà debat on tothom tindrà dret a dir la seva.

4-     Es farà una valoració final de totes les propostes exposades.

5-     Les propostes que s’hagin triat per la comissió com a més acertades, es treballaran des de la regidoria de festes per valorar la seva viabilitat i en cas de ser viables dur-les a terme amb la participació de tota la comissió de Festes.

 

Totes les reunions quedaran registrades en acta i seran publicades per tal de traslladar la feina feta a la resta dels vilatans i vilatanes.

 

La primera reunió de la Comissió de Festes de Monistrol de Montserrat es durà a terme el dia 17 de Setemebre a les 20.00h a  Can Gibert.

Aquesta primera reunió serà el primer contacte amb tots els participants.

-      S’explicarà el funcionament de la comissió

-      S’exposaran les festes més properes per poder fer aportacions i començar a treballar.

-      Es farà recopilació de número de telèfon i mails per poder tenir contacte directe entre els participants de la comissió.

 

Esperem que hi hagi una gran participació.

Esteu tots i totes convidats.

Moltes gràcies i Visca Monistrol!


  històric  

Diputació de Barcelona