Sol·licitud d'inscripció a la Fira de Nadal
Introducció i enllaç de tramitació telemàtica
Descripció
La Fira de Nadal inclou la celebració d’un mercat de productes d’alimentació, de productes d’artesania i manufactura. Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud en els termes establerts en les bases de la fira.
Organisme competent / Responsable
Ajuntament de Monistrol de Montserrat
Àrea tramitadora
Oficina de Turisme i Comerç
Qui el pot demanar
Qualsevol subjecte interessat
Canals de tramitació
Electrònic / Presencial / Correu postal
Tèlematic Període de l'any en què es pot demanar
Durant el periode de presentació d'instancies d'acord amb les bases de la fira. Usualment d'octubre a novembre.
Termini de sol·licitud
Durant el periode de presentació d'instancies d'acord amb les bases de la fira. Usualment d'octubre a novembre.
Mitjans de pagament
Transferència bancària
Normativa
- Bases generals per a la participació d’expositors a la fira de nadal de monistrol de montserrat.
- Ordenança fiscal nº 21
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Altra informació d’interès
En aquest procediment d'atorgament de llicència, l'Ajuntament sol•licita un informe previ vinculant a la Generalitat de Catalunya (serveis territorials competents en matèria d'espectacles públics i activitats recreatives), que s'ha d'emetre en el termini de 2 mesos (Decret 112/2010, de 31 d'agost article 121).
En el moment d'iniciar l'activitat s'ha d'acreditar la contractació de l'assegurança de responsabilitat civil, mitjançant una declaració responsable, en la qual es faci constar les quanties contractades, acompanyada del rebut vigent, d'acord amb el Decret 112/2010, de 31 d'agost (article 83).
