XXVII Setmana de la gent gran 2023
Dimarts, 25 d'abril de 2023 a les 00:00
â–ºSetmana de la Gent gran a Monistrol de Montserrat del dia 2 al 7 de Maig 2023.
Activitats;
- Dimarts dia 2 de maig a les 16 hores a la llar - Jocs de taula i jornada de portes obertes.
- Dimarts dia 2 de maig a les 17:30 hores - Xocolatada.
- Dimecres dia 3 de maig a les 16 hores a la estació del Cremallera - Mostra de maquetes de l'antic tren, Cremallera i altres transports.
- Dijous dia 4 de maig a les 17 hores a la llar - Presentació del procés de restauració del campanar de Monistrol. Les campanes i el rellotge.
- Divendres 5 de maig - L'EXCURSIÓ El recinte Modernista de Sant Pau. Visita guiada. Sortida a les 8:45 hores del Parc de l'Alvèrnia. Dinar a Vilanova i tornada a les 19 hores. Preu 54 € inscripcions a la llar (places limitades).
- Dissabte 6 de maig a les 18:30 hores a l'Art i Esplai - A partir de l'enregistrament del testimoni de persones grans del nostre poble i de la col·laboració d'una comissió formada per en David Blasco, Joan Gonzalez, Joan Pozo i Salvador Redó, us presentem un documental que posa de manifest el valor de la nostra memòria col·lectiva.
- Diumenge 7 de maig a les 14 hores - EL DINAR A MONTSERRAT. Dinar - ball i homenatge a les persones que enguany fan 80 i 90 anys. També a l'avi i àvia més grans del poble. Preu pensionista 16 €. Preu no pensionista 21€. Venda de tiquets a l'estanc i a la llar.
Contacte;
l'Ajuntament
Tel. 938350011
Direcció. Plaça del Bo-Bo
La llar
Tel. 938350381
Correu electrònic. llardemonistrol@gmail.com