Servei d'Assistència Domiciliària

Qui gestiona el servei

  • Yolanda González Rodríguez

Qui és el responsable

  • Olga Urraca Castro

Conjunt d’accions que es realitzen bàsicament a la llar de la persona, dirigides a proporcionar atencions personals, ajuda a la llar i suport social a les persones i/o famílies amb manca d’autonomia personal o integració social.

És de caràcter comunitari, adreçat a tota la població en general, que mitjançant professionals preparats i supervisats (per la Treballadora Social) ajuda a persones i/o famílies que tinguin dificultats per valer-se per elles mateixes, ja sigui de forma temporal o definitiva; amb una projecció educativa, ja que dóna una perspectiva preventiva i de suport psico-social.

L’objectiu és desplaçar les atencions necessàries al domicili de la persona afectada i així evitar el possible internament en centres o institucions públiques o privades.

Compta amb dues treballadores familiars, una a jornada completa i l’altra a mitja jornada.  

Atenció de dilluns a divendres.

A l’any 1990 es va posar en marxa el Servei d’Ajut a Domicili.

Serveis complementaris del SAD

Servei de Teleassistència Domiciliària

  • Servei especialment indicat per a aquelles persones que, per motius de salut, invalidesa o aïllament, requereixen atenció continuada. També per a persones que volen gaudir de la seva independència sense renunciar a la seva seguretat.
  • Davant una situació d’emergència, tan sols prement un botó es pot establir contacte directe i immediat amb la central que ho gestiona, que li proporcionarà la resposta més adequada a les seves necessitats.
  • Servei les 24 hores del dia.
  • Existeix un conveni entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament.
  • També es pot contractar directament amb la Creu Roja de manera particular.
Darrera actualització: 16.09.2020 | 11:26

Imatges

Cadires de rodes i caminadors