Oficina de Sistemes i Serveis d'Informació
Descripció
L'oficina de sistemes i serveis d'informació (ossi) de l'ajuntament de monistrol de montserrat gestiona els espais web, plataformes i portals electrònics de l'ajuntament de monistrol de montserrat. També és responsable del sistema de gestió documental de l'ajuntament, l'arxiu municipal i altres repositoris de dades i informació d'aquest ajuntament.
A més dels àmbits d'administració electrònica, gestió documental i arxiu, aquesta oficina fa gestió i coordinació de les iniciatives de participació ciutadana, cultura (excloent fires i festes) i protecció patrimonial, així com un seguiment de polítiques de bon govern, govern obert i transparència.
La missió d'aquesta oficina és que monistrol sigui un municipi amb serveis públics de qualitat i amb un ajuntament transparent, ètic i participatiu.
Actualment, estem coordinant el pla de desenvolupament digital municipal i els processos de simplificació administrativa d'aquest ajuntament, per tal de reduir la burocràcia i fer que l'ajuntament sigui més accessible per als monistrolencs.
Aquesta Oficina funciona amb col·laboració del Servei d'Informàtica Municipal del Consell Comarcal del Bages
Dades de contacte