Comunicació i difusió d’actes (Agenda Municipal)
Requisits previs
- Comunicar l’acte amb un mínim de 10 dies hàbils d’antelació respecte a la data de celebració
- L’activitat ha de complir la normativa vigent en matèria de seguretat, soroll, ocupació de via pública i civisme
- El contingut i objectiu de l’acte han de ser compatibles amb els valors i principis de l’ajuntament
Preu / Taxa
Servei Gratuït
Documentació a aportar
- Cartell o imatge gràfica de l’acte de refèrencia
- Programa (si es disposa)
- Justificant o resguard d'altres tràmits relacionats
Àrea tramitadora
Oficina de Sistemes i Serveis d'Informació
Qui el pot demanar
- Entitats i associacions inscrites al registre municipal
- Centres educatius i culturals
- Empreses organitzadores d’activitats obertes al públic
- Persones físiques majors d’edat que organitzin un acte públic
Canals de tramitació
Electrònic / Presencial
Període de l'any en què es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de sol·licitud
Com a mínim 10 dies hàbils abans de la celebració de l’acte
Normativa
L’Ajuntament es reserva el dret de no publicar actes que no compleixin les condicions legals o que puguin atemptar contra l’ordre públic o la convivència. La difusió de l’acte pot incloure canals digitals i impresos, segons disponibilitat i criteris de l’òrgan gestor.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques
- Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local
- Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
Termini de Resolució
La inclusió en l’agenda municipal i canals de difusió es fa dins dels 5 dies hàbils posteriors a la recepció de la comunicació, sempre que es compleixin els requisits
Silenci administratiu
Positiu.
Vies de reclamació
Aquest tràmit és de comunicació i no d’autorització. En cas de desacord amb la no publicació, es pot presentar reclamació o al·legació davant l’òrgan gestor.