Comunicació i difusió d’actes (Agenda Municipal)

Introducció i enllaç de tramitació electrònica
Permetre a entitats, associacions, empreses o persones físiques comunicar a l’Ajuntament la celebració d’un acte dins del municipi per tal que pugui ser incorporat a l’agenda o calendari municipal i difós mitjançant els canals de comunicació municipals (web, xarxes socials, butlletí, etc.).

Requisits previs

  • Comunicar l’acte amb un mínim de 10 dies hàbils d’antelació respecte a la data de celebració
  • L’activitat ha de complir la normativa vigent en matèria de seguretat, soroll, ocupació de via pública i civisme
  • El contingut i objectiu de l’acte han de ser compatibles amb els valors i principis de l’ajuntament

Preu / Taxa

Servei Gratuït

Documentació a aportar

  • Cartell o imatge gràfica de l’acte de refèrencia 
  • Programa (si es disposa)
  • Justificant o resguard d'altres tràmits relacionats

Àrea tramitadora

Oficina de Sistemes i Serveis d'Informació

Qui el pot demanar

  • Entitats i associacions inscrites al registre municipal
  • Centres educatius i culturals
  • Empreses organitzadores d’activitats obertes al públic
  • Persones físiques majors d’edat que organitzin un acte públic

Canals de tramitació

Electrònic / Presencial

Període de l'any en què es pot demanar

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

Com a mínim 10 dies hàbils abans de la celebració de l’acte

Normativa

L’Ajuntament es reserva el dret de no publicar actes que no compleixin les condicions legals o que puguin atemptar contra l’ordre públic o la convivència. La difusió de l’acte pot incloure canals digitals i impresos, segons disponibilitat i criteris de l’òrgan gestor.

  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques
  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local
  • Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

Termini de Resolució

La inclusió en l’agenda municipal i canals de difusió es fa dins dels 5 dies hàbils posteriors a la recepció de la comunicació, sempre que es compleixin els requisits

Silenci administratiu

Positiu.

Vies de reclamació

Aquest tràmit és de comunicació i no d’autorització. En cas de desacord amb la no publicació, es pot presentar reclamació o al·legació davant l’òrgan gestor.

 

Darrera actualització: 11.08.2025 | 14:01