CASAL JOVES 2026
Monistrol de Montserrat organitza la primera edició del Casal Jove per a joves de 12 a 17 anys
L’Ajuntament de Monistrol de Montserrat, amb el suport de la Diputació de Barcelona, organitza la primera edició del Casal Jove, una nova proposta adreçada a joves d’entre 12 i 17 anys que tindrà lloc durant dues setmanes, del 29 de juny al 10 de juliol.
El casal oferirà activitats lúdiques, esportives i de convivència. Els dilluns es faran tallers en grup, activitats de desenvolupament emocional i espais de lleure. Els dimarts, dimecres i dijous es duran a terme activitats esportives amb el club de futbol sala i vòlei, mentre que els divendres es reservaran per fer una sortida.
L’horari serà de 9.00 a 13.00 h, amb activitats de piscina incloses.
Les inscripcions s’obriran el dimarts 26 de maig i finalitzaran el 19 de juny. Aquesta primera edició del Casal Jove neix amb la voluntat d’oferir als adolescents del municipi un espai de trobada, participació i diversió durant l’estiu.