202.4.1 Consulta prèvia d'activitats
És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l'Ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d'aquesta i, per tant, de la tramitació administrativa municipal que li és d'aplicació.
La descripció aportada de l'activitat a desenvolupar ha d'ésser el més ample possible per tal de poder classificar-la correctament.
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, els subjectes de l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, així com aquells que s'estableixin reglamentàriament.
Si voleu tramitar la petició electrònicament cal que disposeu d'un certificat digital. Us caldrà iniciar la tramitació tot emplenant el formulari web i signant-lo digitalment.
Podeu consultar els certificats digitals admesos pel validador del Consorci AOC
De tots els sistemes d'identificació disponibles la manera més senzilla de tramitar és mitjançant l'IdCat Mobil, que facilita la identificació i signatura electròniques a través de dispositius mòbils, i es pot utilitzar per a fer tràmits amb les administracions i ens que integren el sector públic de Catalunya Vídeo explicatiu de com sol·licitar-lo.
I si no tinc certificat, i no el puc aconseguir?
No hi ha resolució.
Es procedirà a la resposta en el termini màxima d'un mes- Les ordinàries del procediment administratiu.